Åbningstider i julen/nytår 2025:
Vi holder julelukket fra søndag d. 21. december 2025 til og med d. 1. januar 2026.

Der serveres dog morgenmad for hotellets gæster 21. december 2025. Vi ses igen 2. januar 2026.

Check In/Out:
Check in fra kl. 14.00
Check ud senest kl. 11.00

Receptionens åbningstider:
Mandag - søndag: Døgnåbent

Kontakt os på:
Tlf. 5577 4700 eller info@slet-dette.hotelkirstine.dk 

Restaurantens åbningstider
Frokost: Mandag - lørdag kl. 12.00 - 16.00
Aften: Mandag - torsdag kl. 17.00 - 21.30

Fredage: Kun carvery-buffet fra kl. 17.00 - 21.30

Søndage: Kun søndagsbrunch fra kl. 11.00 - 14.00

Helligedage: Lukket

Bemærk: Da restauranten er lukket søndage og helligdage, er det derfor ikke muligt at booke ophold med middag inkluderet på eller hen over disse dage.

Parkeringsforhold:
Gratis parkering

Ladepladser til elbiler:
Antal ladestandere: 2 stk. (type 2)  placeret ved hotellets indgang.

Medbringe venligst selv omformer.

Pris pr. opladning kr. 150,-

Trådløst internet: Gratis wi-fi

Wellness:
Åbningstider:
Mandag til torsdag fra kl. 09.00 - 22.00
Fredag til lørdag fra kl. 09.00 - 23.00
Søndag fra kl. 09.00 - 22.30

For overnattende gæster, hvor wellness ikke er inkluderet, er prisen kr. 298,- pr. person.
Ikke-overnattende gæster skal benytte sig af wellnesspakkerne. Se her

Husk tidsbestilling på tlf. 5577 4700 eller info@hotelkirstine.dk

Adgangen til wellness er gældende i 2 timer – tidsbestilling nødvendig!
Kun adgang fra 16 år og over.

Se faciliteterne i vores wellnessafdeling her

Ekstra service:
På Hotel Kirstine er det muligt at tilkøbe ekstra service til jeres ophold – små forkælelser, der kan gøre oplevelsen endnu mere særlig, f.eks. som en overraskelse eller en gave til værelsets gæster.
Disse vil stå klar på værelset kl. 14.00.

Kan ikke tilkøbes som søndagen

  • 1 buket blomster: Kr. 270,- 
  • 1 buket blomster + 4 stk. fyldte chokolader: Kr. 340,-
  • 1 buket blomster + 1 frugtfad: Kr. 320,-
  • 1 buket blomster + 4 stk. fyldte chokolader + 1 frugtfad: Kr. 390,-
  • 4 stk. fyldte chokolader: Kr. 70,-
  • 1 frugtfad + 4 stk. fyldte chokolader: Kr. 120,-
  • 1 buket blomster + 1 fl. husets rødvin, hvidvin eller rosévin: Kr. 615,-
  • 1 fl. husets hvidvin, rødvin eller rosévin: Kr. 345,-*
  • 1 gl. Asti: Kr. 74,- pr. glas (serveres ved ankomst)
  • 1 fl. Asti: Kr. 480,-
  • Afternoon Tea: Kr. 175,- pr. stk. (serveres mellem kl. 14 - 16 på ankomstdagen)

Kontakt os på tlf. 5577 4700 eller info@slet-dette.hotelkirstine.dk for ekstra service

Glemte effekter:
Personlige ejendele glemt på værelset eller hotellet ved afrejse opbevares en kort periode på hotellet, hvorefter de videregives til genbrug eller kasseres. Vi har desværre ikke mulighed for at opbevare tingene i længere tid og er ej heller erstatningspligtige. Medbringer man personlige effekter er det på eget ansvar. Kontakt evt. hotellet telefonisk hurtigst muligt efter opholdet for forespørgsel om glemt ejendel fortsat er opbevaret.

Tillæg: 
Værelsesopgradering:
Superior værelse: Kr. 100,- pr. værelse pr. nat
Luksus værelse: Kr. 200,- pr. værelse pr. nat
Deluxe værelse: Kr. 350,- pr. værelse pr. nat

Børn under 12 år halv pris, og børn under 4 år i forældrenes seng: gratis

Hotellet: 
Vi gør opmærksom på at der ikke forefindes aircondition på vores værelser, og at Hotel Kirstine er et “festhotel”, hvor der kan forekomme larm, primært i weekenderne. 

Kæledyr: 
Hotel Kirstine tillader desværre ikke kæledyr på hotellet.

Antal værelser:
Hotellet har i alt 56 værelse bestående af: 4 enkeltværelser, 6 mindre dobbeltværelser, 21 standard dobbeltværelser, 10 superior dobbeltværelser, 10 luksus dobbeltværelser og 5 deluxe dobbeltværelser

Vi tager ansvar for miljøet: Vi har som standard valgt ikke at rengøre værelser under ophold på mere end 1 nat. Dette for at reducere hotellets strøm- og vandforbrug. Ønsker I alligevel let rengøring, afhentning af affald, rene håndklæder eller andet, er dette muligt efter aftale med receptionen uden beregning.

Faciliteter:
Vi byder på en indendørs wellnessafdeling, udendørs pool, fitnessrum, bar/loungeområde samt restaurant. Vi har gratis parkering, ladestandere, hyggelig gårdhave og en stor terrasse. Til møder og selskaber tilbyder vi 5 lokaler – herunder Trykkeriet med plads til op til 200 personer (kun til møder/kurser). Bag hotellet løber Susåen, hvor der også er en lille legeplads.
Hotellet ligger midt i Næstved – tæt på shopping og oplevelser.

Handicapvenlige faciliteter: Hotellet har enkelte faciliteter, der imødekommer gæster med nedsat mobilitet.

Kørestolsbrugere henvises til bygningen Trykkeriet, hvor der findes et handicapvenligt toilet. Der tilbydes badestole, som kan bestilles til værelset, og hotellet råder over mobile ramper, der kan benyttes ved de mindre trin, der findes i huset.

Luksusværelserne er placeret i stueetagen, og superiorværelserne har adgang via elevator.

I bedes kontakte hotellet ved specielle behov.

Lokale oplevelser: Find inspiration til lokale oplevelser her

Betalingsgebyrer:

  • Danske debitkort: 0,32% af prisen
  • Danske kreditkort: 0,50% af prisen
  • Udenlandske debitkort: 0,50% prisen
  • Udenlandske kreditkort: 0,50% af prisen
  • Firmakort EU/Business card from EU: 1,80% af prisen
  • Firmakort udenfor EU/non EU business: 1,89% af prisen
  • American Express: 2,10% af prisen